Gratis miniatuur vanaf 75 euro   *   Voor 17.00 uur besteld morgen in huis     *     €5,- korting vanaf 39,- actiecode: Herfst  

Klantenservice

Bereikbaarheid

Heeft u vragen over de producten van Institut Esthederm, opmerkingen of tips aangaande de webwinkel, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan via email: info@institutesthederm.nl, of telefoon: 0570-526359. We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9.00 uur tot 21.00 uur. Onze deskundige medewerkers staan u graag te woord!

Levertijden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Dankzij een grote product voorraad die wij in eigen beheer hebben zijn we in staat om in de meeste gevallen binnen 1 werkdag te leveren. Indien een product onverhoopt niet op voorraad mocht zijn zullen wij je direct op de hoogte brengen van de levertijd. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Verzendkosten

 

Bestemmingtot €75,-vanaf €75,-
Nederland € 4,95 GRATIS
België € 7,95 € 5,95
Duitsland, Italië, Frankrijk, Oostenrijk, Spanje, Luxemburg € 7,95 € 5,95
Verenigde Staten (USA) € 24,95 € 19,95

Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Informatie rondom garantie & retour

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@institutesthederm.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

Let op:  
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@docteur-renaud.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@institutesthederm.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie." Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan 

  • Betaalwijze: iDeal, Creditcard, Bancontact, Overboeking, PayPal, KBC / CBC Betaalknop, Belfius Direct Net
  • Veilig betalen met iDEAL via uw eigen bank
  • Lage verzendkosten, binnen 24 uur in huis
  • Regelmatig acties en aanbiedingen
  • Alle prijzen zijn inclusief btw    

Identiteit ondernemer

Elze-Marie Damen
Alex Roosdorpstraat 16
7424 SV Deventer
https://www.institutesthederm.nl
0570 526359.
KVK 17138888
BTW 123483359B01